جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۹:۳۱

پیشگامی وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

باشگاه خبری فراساحل: وزارت نفت در مقایسه با دیگر وزارتخانه‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی پیشگام است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امروز (چهارشنبه، ٢٩ اردیبهشت ماه) در نشست تخصصی «مسئولیت اجتماعی در بعد بهداشت، درمان و محیط زیست» در «همایش مسئولیت اجتماعی شرکت، مسئولیت اجتماعی صنعت نفت» با اشاره به پیشگامی وزارت نفت نسبت به دیگر وزارتخانه‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها عنوان کرد: هم اکنون وزارت نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با پیشگامی نقش مهمی در ترویج این حوزه ایفا کرده است.


مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با تشریح خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: نقش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در توجه بیشتر به ترویج فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. وی، گفت: خدمات گسترده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و ارائه این خدمات به مردم بومی از جمله فعالیت‌های این سازمان است. سمیع، افزود: ٢٧٩ هزار بومی تحت پوشش خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند که این میزان ٣٤ درصد کل خدمات را از صنعت نفت پوشش می‌دهد. وی افزود: ٩ بیمارستان و ٢٥٤ مرکز درمانی و ٣٥ مرکز اعصاب و روان به خانواده‌های کارکنان صنعت نفت خدمات رسانی می‌کنند.



  کد خبر : 1688
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :